Ambulante begeleiding bij NAH of complexe doofheid in Groningen
De Noorderbrug
Een gewoon leven thuis, in je eigen omgeving en met vertrouwde mensen om je heen, dat is natuurlijk het prettigste. ’s Heeren Loo De Noorderbrug in de provincie Groningen biedt ambulante begeleiding aan:
- Mensen met niet-aangeboren hersenletsel (nah)
- Mensen met doofheid met complexe problematiek
In het kort
Woon je zelfstandig? Dan heb je misschien bij sommige dingen ondersteuning nodig. Denk bijvoorbeeld aan het indelen van je dag, de huishouding, het afhandelen van je post en administratie, of het opbouwen en onderhouden van sociale contacten. Het kan ook zijn dat je ondersteuning nodig hebt op het gebied van psychische of lichamelijke gezondheid. Een ambulante begeleider kan je hierbij helpen.
Zo werken wij
Er komt eerst een begeleider bij je thuis. Om met jou te praten over waar je ondersteuning bij nodig hebt en of wij die kunnen geven. In goed overleg ontstaat er een begeleidingstraject dat past bij jouw mogelijkheden en doelen. We kijken ook naar wat andere mensen in jouw netwerk kunnen doen. Daarna gaan we aan de slag en werk je met onze begeleiding aan zelfstandigheid en zelfvertrouwen.
Waar bieden wij ambulante begeleiding aan in Groningen?
Wij bieden thuisbegeleiding in de volgende gemeenten:
Ambulante begeleiding bij NAH:
- Veendam
- Westerkwartier
- Eemsdelta
- Het Hogeland
- Midden-Groningen
Ambulante begeleiding bij complexe doofheid:
- Eemsdelta
- Groningen
- Het Hogeland
- Midden-Groningen
- Noordenveld
- Oldambt
- Pekela
- Stadskanaal
- Tynaarlo
- Veendam
- Westerkwartier
- Westerwolde
Meer weten?
Kijk bij Hulp voor thuis.
Wil je meer weten over ambulante begeleiding bij 's Heeren Loo De Noorderbrug? Of heb je een andere vraag? Bel dan gerust met de afdeling Klant en Advies via telefoonnummer 088 - 037 90 30. Je kunt ook een e-mail sturen naar klantadvies.dnb@sheerenloo.nl.
Contact
Wil je meer weten over 's Heeren Loo? Of heb je een vraag? Klantcontact Landelijk helpt je graag op weg. Je kunt ons op verschillende manieren bereiken. Per telefoon, WhatsApp, e-mail of via social media. Net wat jij prettig vindt. Van maandag tot en met vrijdag zit Klantcontact Landelijk klaar om jouw vragen te beantwoorden. Van 08.30 uur in de morgen tot 17.30 uur in de avond.