's Heeren Loo lanceert podcastserie over vrijwilligerswerk op Spotify en Apple Music

De Vereniging Nederlandse Organisaties Vrijwilligerswerk (NOV) organiseert dit jaar het jaar van de vrijwillige inzet met de campagne ‘Mensen maken Nederland’. Dit is een landelijke campagne met als doel om vrijwilligers en vrijwilligerswerk binnen Nederland volop in de aandacht te zetten. ’s Heeren Loo doet hier met verschillende activiteiten en initiatieven aan mee en daarom lanceren we vanaf maandag 18 januari, op Blue Monday, de feelgood podcastserie ‘Hartwerkers’. De komende zes weken is er iedere maandag op Spotify en Apple Music een nieuwe aflevering over vrijwilligerswerk bij ’s Heeren Loo te beluisteren.

Voor de cliënten van 's Heeren Loo zijn vrijwilligers onmisbaar. Maar omgekeerd zijn cliënten van 's Heeren Loo ook onmisbaar voor onze vrijwilligers. Over die bijzondere ervaring vertellen zes verschillende vrijwilligers in de prachtige podcastserie. De podcastserie is gemaakt door Judith Lubbers. Ze is zelf bekend met het doen van vrijwilligerswerk en daardoor weet zij in gesprek met onze vrijwilligers de enthousiaste, persoonlijke en soms ook ontroerende verhalen vast te leggen. Wil je de podcast beluisteren, ga dan naar Spotify of Apple Music.

Week van het vragen Met deze podcastserie willen we anderen inspireren om na te gaan denken over het doen van vrijwilligerswerk. De lancering van de podcasts is tegelijkertijd ook het startmoment van de 'Week van het vragen'. In de week van 18 januari t/m 25 januari kan iedereen die geïnteresseerd is in vrijwilligerswerk bij ’s Heeren Loo vragen stellen over vrijwilligerswerk via vrijwilligerswerk@sheerenloo.nl. De vrijwilligerscoordinatoren van ’s Heeren Loo zitten in die week klaar voor alle vragen en helpen jou graag verder om je wegwijs te maken in de mogelijkheden voor vrijwilligerswerk bij ’s Heeren Loo.

Gerelateerde items

Terug naar boven