Vacatures 11 nieuw
Klachten en complimenten over 's Heeren Lo

Klachten en complimenten

We willen jou graag goed begeleiden en ondersteunen. Zodat jij tevreden bent. Daarom willen we weten wat we goed doen. Maar ook wat we niet goed doen. Het is fijn als je daarover met ons wilt praten.

Ben je niet tevreden?

Vertel het aan de mensen die erover gaan. Je kunt dit ook vertellen aan jouw (persoonlijk) begeleider. De cliëntvertrouwenspersoon of jouw familie kan je hierbij helpen. Samen praten jullie over een oplossing. Soms praat de manager of de gedragswetenschapper ook mee.

Klachtenfunctionaris

Ben je niet tevreden met de oplossing? Dan kun je een klacht indienen bij de klachtenfunctionaris van jouw regio. Jouw familie of iemand anders kan ook namens jou een klacht indienen. Soms kan jouw wettelijk vertegenwoordiger ook zelf een klacht indienen. Je kunt over jouw klacht mailen/schrijven naar of bellen met de klachtenfunctionaris. Je kunt dan gebruik maken van het klachtenformulier.

Wil je hulp bij het indienen van een klacht?

De cliëntvertrouwenspersoon, de klachtenfunctionaris of iemand anders die jij kiest kan je helpen.

Wat doet de klachtenfunctionaris?

Hij of zij bespreekt jouw klacht met jou. En ook met de mensen die kunnen helpen jouw klacht op te lossen. Samen maken jullie afspraken over een oplossing. De klachtenfunctionaris vertelt de oplossing aan de directeur. De directeur zet zijn besluit over de oplossing in een brief. Hij of zij stuurt de brief aan jou en iedereen die ermee te maken heeft. Iedereen moet zich aan het besluit houden.

Dan kun je een klacht indienen bij de klachtenfunctionaris van jouw regio. Je kunt over je klacht mailen, schrijven of bellen. Je kunt ook het Klachtenformulier gebruiken. Het formulier kun je sturen naar de klachtenfunctionaris in jouw regio.

Klachtencommissie

Is jouw klacht niet goed opgelost? Dan kun je een klacht sturen naar de Centrale Klachtencommissie Cliënten (CKC) van ’s Heeren Loo. Deze mensen werken niet bij of voor 's Heeren Loo. De cliëntvertrouwenspersoon of de klachtenfunctionaris kan je hierbij helpen.

Centrale Klachtencommissie Cliënten
t.a.v. de ambtelijk secretaris
Postbus 647
3800 AP  Amersfoort
E-mail: klacht.ckc@sheerenloo.nl

Hoorzittingen vinden in beginsel plaats op een vrijdag, tenzij deze samenvalt met een algemeen erkende feestdag.

Geschillencommissie

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? En heb je al gesproken met de klachtenfunctionaris of is jouw klacht behandeld door de Centrale Klachtencommissie Cliënten? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Gehandicaptenzorg. De mensen van de Geschillencommissie werken niet bij of voor ’s Heeren Loo.

Een klacht indienen bij de Geschillencommissie Gehandicaptenzorg kost € 52,50. Als je (deels) gelijk krijgt, krijg je jouw geld (deels) terug.

Ben je tevreden? Geef een compliment!

Hebben we iets goed gedaan? Dat horen we graag! Vertel het aan de mensen over wie je tevreden bent. Je kunt dit ook vertellen aan je (persoonlijk) begeleider.

Contact

Kunnen we je helpen?

Wil je meer informatie, stel je vragen gerust aan de cliëntvertrouwenspersoon of de klachtenfunctionaris. Of neem contact met ons op. We helpen je graag op weg. Je kunt ons op verschillende manieren bereiken. Per telefoon, e-mail of via social media. Net wat jij prettig vindt. Van maandag tot en met vrijdag zitten wij klaar om jouw vragen te beantwoorden. Van 08.00 uur in de morgen tot 18.00 uur in de avond.

Neem contact op
Terug naar boven