Handleidingen

Vanuit MyApps heb je met jouw 's Heeren Loo account direct toegang tot de programma's waarmee je werkt. Iedere medewerker krijgt standaard toegang tot de programma's SDB Planning, Mijn HR Online en Mijn Leeromgeving (MLO). Zodra je kunt inloggen op het netwerk van ’s Heeren Loo heb je toegang tot deze programma's. Werk je vanuit jouw functie met specifieke programma's (bijvoorbeeld in de zorg met Mijncaress), dan heeft jouw leidinggevende deze toegang voor jou aangevraagd. 

Op deze pagina vind je informatie over en handleidingen van een aantal programma’s dat we binnen ’s Heeren Loo gebruiken.

SDB Planning | Cliëntvolgend Roosteren

’s Heeren Loo werkt met personeelsplanningssysteem SDB Planning waarin je jouw urenmanagement kunt inzien en persoonlijke zaken regelt zoals verlof aanvragen. Werk je in de zorg dan wordt SDB Planning gebruikt om cliëntvolgend te roosteren van waaruit jouw rooster voortvloeit. Op mijn.sheerenloo intranet vind je op het tabblad Self Service meer informatie (Rooster en Planning). Zodra je kunt inloggen op het netwerk van ’s Heeren Loo kun je deze specifieke pagina raadplegen.

Mijn HR Online (e-HRM)

In Mijn HR Online vind je verschillende programma’s waarmee je als medewerker meer regie hebt in jouw eigen personele zaken. In deel 2 van de Informatiemap voor Nieuwe Medewerkers lees je hierover meer. Lees hier meer over het inloggen in Mijn HR Online. Hieronder vind je een aantal instructiekaarten voor Self Service.

MijnCaress (Electronisch Cliënten Dossier- ECD)
Het ECD gaat over de processen instroom, doorstroom en uitstroom voor de onderwerpen zorg, registratie en facturatie. Het systeem dat we hiervoor gebruiken is MijnCaress. Heeft jouw leidinggevende toegang tot dit programma voor je aangevraagd? Dan ontvang je de inloggegevens op jouw 's Heeren Loo e-mailadres. Op mijn.sheerenloo intranet vind je op het tabblad Self Service meer informatie (ECD). Zodra je kunt inloggen op het netwerk van ’s Heeren Loo kun je deze specifieke pagina raadplegen.

Mijn Leeromgeving (MLO)

Om kwalitatief goede zorg te kunnen leveren aan onze cliënten, is het belangrijk dat jij als medewerker je maximaal ontwikkelt. Om je hierbij zo goed mogelijk te ondersteunen krijg je in toegang tot Mijn Leeromgeving. Je hebt dan zelf de regie over jouw leer- en ontwikkelpad. Je kunt jezelf aanmelden voor een leeractiviteit en tref je lesmateriaal aan. Werk je in de zorg? Dan geeft Mijn Leeromgeving jou en je leidinggevende een betrouwbaar inzicht in jouw benodigde en behaalde kwalificaties en wanneer certificaten verlopen. Met elkaar waarborgen we zo de kwaliteit van onze zorg.

Werk je niet in de zorg? Ook dan vind je in MLO interessante cursussen (e-learnings) die je kunt volgen van bijvoorbeeld GoodHabitz. Voor Mijn Leeromgeving ontvang je geen aparte inloggegevens. Je kunt nu al inloggen. In deel 1 van de Informatiemap voor nieuwe medewerker lees je hoe. Op mijn.sheerenloo intranet vind je op het tabblad Ik als medewerker meer informatie (Leren en Ontwikkelen). Zodra je kunt inloggen op het netwerk van ’s Heeren Loo kun je deze specifieke pagina raadplegen. In deze leersnack lees je nu al meer info.

Contactgegevens

Servicedesk Personeel en Salaris
088 - 037 00 00 (keuze 3)
psa@sheerenloo.nl

Bereikbaarheid:
maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur

Terug naar boven