Nog niet gestart met werken? Lees hier belangrijke informatie voordat je gaat starten.....

Jouw arbeidsovereenkomst
Jouw arbeidsovereenkomst onderteken je digitaal. Als jouw arbeidsovereenkomst, na verwerking van jouw indiensttredingsmutatie, door de afdeling Personeels- en Salarisadministratie is opgemaakt en door ’s Heeren Loo ondertekend, ontvang je hierover een mail op jouw privé mailadres. In deze mail lees je precies wat je dan moet doen en vind je ook een link naar een instructievideo

MyApps
Via MyApps heb je snel toegang tot de applicaties die medewerkers van 's Heeren Loo automatisch krijgen (zoals Office 365, SDB Planning) maar ook de applicaties die je specifiek nodig hebt voor jouw werk (zoals Mijncaress als je in de zorg werkt). Die specifieke applicaties en jouw account worden door jouw leidinggevende aangevraagd. Je inloggegevens die je dan nodig hebt, krijg je gemaild op jouw sHL e-mailadres.

SDB Planning
In SDB Planning regel je jouw beschikbaarheid, kun je geplande diensten inzien en wijzigen, urenmanagement inzien en verlof aanvragen. Heb je met jouw leidinggevende al bepaalde afspraken gemaakt over bijvoorbeeld een geplande vakantie, dan kun je die nu al in SDB Planning aanvragen. Zodra jouw indiensttredingsmutatie is verwerkt in ons personeels- en salarissysteem, ontvang je op jouw privé-mailadres je inloggegevens.

Mijn HR Online
Met Mijn HR Online (soms ook wel e-HRM genoemd) heb je meer regie in jouw eigen personeelszaken. In Mijn HR Online vind je onder andere de modules Mijn Dossier, Self Service en Jaargesprek. Belangrijk is dat je weet dat je kunt inloggen in Mijn HR Online en andere applicaties die je nodig hebt voor je werk, zodra je toegang hebt tot het netwerk van 's Heeren Loo.

  • Belangrijke informatie voor als je voor de 1e keer gaat inloggen in Mijn HR Online: om jouw privacygevoelige gegevens beter te beschermen heeft de leverancier van Mijn HR Online de zogenoemde 2factor authenticatie ingevoerd. Het gebruik van 2factor authenticatie betekent een verbeterde beveiliging van jouw account. 

    Ben je ingelogd in de werkomgeving (netwerk) van 's Heeren Loo dan kun je gewoon inloggen in Mijn HR Online via MyApps. Maar wanneer geldt de 2factor authenticatie dan wel? 
    - voor iedereen die inlogt buiten de 's Heeren Loo werkomgeving;
    - voor iedereen die inlogt met een ander account dan zijn eigen persoonlijke account.

       Hoe je dan de 1e keer inlogt buiten de 's Heeren Loo werkomgeving of met een 
       ander account (2e toestel), meer informatie en veelgestelde vragen over de 2factor
       authenticatie vind je in deze documenten:
       Mijn HR Online | Instructie Inloggen - 2 factor authenticatie
        - Mijn HR Online | Instructie tweede toestel koppelingen met 2factor authenticatie
        - Mijn HR Online | Veel gestelde vragen over het nieuwe inloggen met 2factor authenticatie

    •  Mijn HR Online | Self Service 
      In Self Service regel je bijvoorbeeld het indienen van een declaratie, bijzonder verlofaanvraag of aanvraag studiekostenvergoeding. Maar ook geef je in Self Service jouw akkoord als jouw leidinggevende een mutatie heeft ingediend met betrekking tot een wijziging in jouw arbeidsvoorwaarden (denk aan een wijziging van jouw arbeidsduur per week, jouw functie of jouw standplaats). Belangrijk is dat je weet dat zonder jouw akkoord de mutatie niet verder kan worden verwerkt. 
      Wat je in Self Service nu al kunt inregelen lees je hieronder of in deze leersnack.
    • Self Service: instellen dat je notificaties ontvangt
      Regel zo spoedig mogelijk dat je notificaties kunt ontvangen vanuit Self Service. Je ontvangt dan bericht als er bijvoorbeeld een document aan jouw personeelsdossier is toegevoegd, een mutatie in jouw Te-doen-map staat waarop jij je akkoord moet geven of een declaratie is retour gestuurd. De notificatie wordt éénmaal per dag verstuurd of elke keer dat je opnieuw inlogt.
      - Klik in Self Service op het tabblad Mijn voorkeur.
      - Vul jouw e-mailadres in (werk- of privé e-mailadres) waarop je deze notificaties wilt ontvangen).
      - Vink aan: notificatie ontvangen?
      - Vink aan: informeren?
      - Klik op opslaan
      • Self Service: declaratie indienen Verklaring Omtrent het Gedrag
        - Klik in Self Service op het tabblad Declaratie/Voorschot.
        - Klik op tegel 14 BIG, SKJ, VOG, Hepatitis B.
        - Vul de datum in.
        - Klik bij soort kosten op ‘P00229 VOG’
        - Vul bij omschrijving ‘VOG’ in.
        - Vul het bedrag in dat je hebt voorgeschoten.
        - Klik bovenaan de pagina op de grijze balk ‘Bijlagen’ en klik daarna op de blauwe paperclip om de vereiste bijlagen te uploaden (de VOG en het betaalbewijs).
        - Klik op verzenden.

               Iedere declaratie gaat eerst naar jouw leidinggevende voor akkoord. Daarna zal de
               Personeels- en Salarisadministratie zorgen dat de kosten worden vergoed met jouw
               eerstmogelijke salaris. 

        • Self Service: Bereikbaarheid en Waarschuwen in geval van nood
          Het is prettig als wij over jouw actuele gegevens beschikken zodat we jou kunnen bereiken of weten wie we moeten bereiken in geval van nood. 
          - Klik in Self Service op het tabblad Gegevens wijzigen.
          - Klik op tegel 02. Bereikbaarheid en 03. Waarschuwen in geval van nood.
          - Check de gegevens en pas of vul aan waar nodig.
          - Klik op verder.
          - Klik op verzenden.

                 De ingevulde informatie wordt opgenomen in ons personeels- en salarissysteem.

          • Self Service: Uitruil Reiskosten
            Met de tegel Uitruil kun je muteren dat je gebruik wilt maken van de Ruilregeling Arbeidsvoorwaarden. Je leest hierover meer in deel 1 van de Informatiemap voor Nieuwe Medewerkers. In de tegel van de betreffende uitruil lees je rechtsboven onder het vraagteken meer informatie over het gebruiken van de uitruilregeling en welke mogelijke gevolgen er kunnen zijn. Krijg je minder reiskosten voor woon- werkverkeer vergoed per kilometer dan de € 0,19 die volgens de belastingdienst onbelast mag worden betaald? Je mag dan de fiscale ruimte uitruilen voor netto meer vakantiegeld, eindejaarsuitkering en/of salaris. Je krijgt dit dan (deels) netto uitgekeerd in mei of december (in plaats van bruto). We adviseren je om uitruil reiskosten in ieder geval in te stellen.
            - Klik in Self Service op het tabblad Uitruil.
            - Klik op tegel 63. Uitruil Reiskosten.
            - Geef aan welke keuze je wilt toepassen.
            - Klik op verder.
            - Klik op verzenden.
            Je ontvangt in jouw personeelsdossier een automatische bevestiging van deze ingediende mutatie.
          • Self Service: mutatie archief
            In de map Gedaan in Self Service kun je jouw mutaties altijd terugvinden. Klik je op het + dat voor de mutatie staat, dan kun je de status van jouw mutaties volgen.

          Pensioenfonds PFZW
          TIP:
          meld je hier aan voor de nieuwsbrief van het PFZW en blijf per e-mail op de hoogte van het laatste nieuws over jouw pensioen. Je krijgt onder andere praktische tips en nieuws over de financiële situatie van PFZW.

          TIP: lees hier de brochure Pensioen Opbouwen bij PFZW. 

          Contactgegevens

          Servicedesk Personeel en Salaris
          088 - 037 00 00 (keuze 3)
          psa@sheerenloo.nl

          Bereikbaarheid:
          maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur

          Terug naar boven